ROTO: "Feronerie si garnitura - #perfectmatch", un mesaj adresat profesionistilor |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Iun 2025 06:00 |
![]() - Ce obiective urmariti in prezent in implementarea strategiei de branding? In ce masura sustenabilitatea si transformarea digitala constituie elemente pe care se bazeaza politicile respective?
- In 2024, a fost creat un mesaj pe care grupul il va utiliza in viitor pentru a sublinia angajamentul sau fata de sustenabilitate si viziunea sa optimista asupra viitorului: Today. Tomorrow. Roto. Cu acest mesaj, ne angajam sa continuam sa stabilim ritmul in industrie si in viitor. Am integrat strategia de sustenabilitate a grupului Roto in politicile corporative ale celor trei divizii ale companiei. Promovam sustenabilitatea sociala si ecologica de-a lungul intregului nostru lant valoric. De asemenea, actionam in stransa cooperare cu clientii si partenerii nostri si, astfel, dezvoltam produse si solutii pentru viitor. Ca baza pentru transformarea sustenabila a companiei, am creat un mediu de lucru apreciativ si atractiv. Cele patru domenii de actiune pe care le-am definit ne ajuta sa abordam subiectul sustenabilitatii in activitatea noastra zilnica si sa actionam in mod sustenabil. Acestea sunt: solutii centrate pe client; protectia globala a climei si a mediului; angajati implicati si eficienti; management corporativ responsabil.
- Descrieti semnificatia numelui marcii pe care o promovati sau a celui ce identifica familiile de produse sau sisteme. Care este impactul exercitat de aceste alegeri asupra comportamentului de achizitie al partenerilor?
- Parteneriatele au atins un nou nivel de calitate, iar apropierea de client este de neinlocuit. Dezvoltarea simultana a produselor cu componente armonizate in mod optim ar crea noi oportunitati pentru imbunatatirea in continuare a izolatiei cladirilor. In acest context, vorbim despre "Perfect Match": interactiunea functionala specifica dintre feronerie si garnituri influenteaza in mod direct performanta elementelor de constructie in ceea ce priveste usurinta in utilizare, eficienta energetica si izolarea fonica. Roto are tehnologia perfecta de feronerie, garnituri si calare pentru sistemele de ferestre si usi, indiferent daca sunt fabricate din PVC, lemn sau aluminiu.
- Implementati in acest moment strategii de rebranding, data fiind dinamica accelerata a modificarilor ce au loc pe piata din acest punct de vedere, precum si obiectivele proprii de marketing?
- Un exemplu ilustrativ este, dupa cum mentionam anterior, "Feronerie si garnitura - #perfectmatch". De pilda, un model foarte reusit de utilizare la nivel international, care demonstreaza avantajele dezvoltarii integrate de produse, este sistemul culisant cu etanseitate ridicata Roto Patio Inowa. Modul special de constructie a feroneriei si garnitura perimetrala intre cercevea si profilul de toc reprezinta o adevarata revolutie in domeniul elementelor culisante. De asemenea, filialele Roto Deventer si Ultrafab pot asigura profile de etansare pentru diverse sisteme si solicitari. Acestea prelucreaza diverse materiale plastice pentru utilizari aproape nelimitate.
- Indicati principalele caracteristici legate de marca Roto, ce asigura individualizarea sa pe o piata extrem de competitiva. Credeti ca pot fi aduse imbunatatiri in acest sens?
- O caracteristica primordiala este fiabilitatea. Portofoliul nostru acopera spectrul complet de functii de feronerie pentru ferestre, usi de intrare principale si secundare - inclusiv garnituri, manere de fereastra si alte accesorii, cum ar fi piesele de calare geam. De asemenea, tehnologia de feronerie rezistenta la coroziune functioneaza fara probleme pe o perioada lunga de timp. Aceasta asigura o productie economica in fabricile de ferestre si usi, deoarece sistemele de feronerie pot fi montate rapid si, in functie de sistem, sunt potrivite si pentru procesele automatizate de productie. In ceea ce priveste acuratetea livrarilor, trebuie aratat ca produsele noastre sunt disponibile in intreaga lume. Acest lucru este asigurat de cele 18 unitati de productie certificate, de pe patru continente, 30 de sucursale de vanzari cu alti parteneri comerciali exclusivi si 31 de centre logistice de distributie la nivel global. Datorita coordonarii optime a productiei si logisticii, putem reactiona intotdeauna flexibil la nevoile partenerilor. In fine, un alt punct forte esential este suportul tehnic. Angajatii nostri calificati sunt alaturi de clienti pentru intrebari legate de feroneriile noastre, dar si despre piesele de schimb, pe intreg parcursul ciclului de viata al ferestrelor si usilor, si ii sprijina in mod competent in introducerea unui nou sistem de feronerie in productia acestora. Actiunile Roto se bazeaza pe beneficii cu valoare adaugata pentru parteneri. De aceea, ne extindem continuu cadrul de e-business, pe care l-am stabilit deja in ultimii ani: cu ajutorul digitalizarii, procesele de afaceri sunt mai rapide, mai transparente si mai concentrate atat pe plan intern, cat si catre beneficiari.
- Cum au evoluat afacerile companiei in 2024 si care sunt previziunile pe termen scurt si mediu, date fiind crizele actuale si cele care se prefigureaza, inclusiv in ceea ce priveste relatiile comerciale internationale?
- Datorita unei usoare cresteri in al patrulea trimestru din 2024, diviziile grupului Roto au realizat anul trecut vanzari nete totale de 884,3 milioane de euro. Acesta este un rezultat aproape egal cu cel din anul precedent. Avand in vedere anumite piete slabe, performanta financiara respectiva este o dovada clara a cresterii continue a numarului de clienti noi. Mai presus de toate, relatiile de mare incredere cu clientii din intreaga lume au asigurat stabilitatea grupului Roto in 2024. In acelasi timp, extinderea bazei de clienti va sustine o crestere sanatoasa in urmatorii ani. Avand in vedere criza economica globala, este aproape imposibil sa se faca previziuni fiabile pentru anul in curs. Cu toate acestea, ramanem optimisti, deoarece diviziile Roto au demonstrat in mod repetat "performante peste nivelul pietei", in ultimii ani.
|