Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 14 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - RTH: Politica proprie de marca se axeaza primordial pe trei obiective strategice
RTH: Politica proprie de marca se axeaza primordial pe trei obiective strategice
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 13 Iun 2025 06:15
Politica de marca RTH are in prezent la baza trei obiective strategice, respectiv diferentiere prin calitate industriala certificata, specializare pe nise tehnice si adaptabilitate la cerintele locale si internationale. „Elementele de actualitate, precum sustenabilitatea, sunt integrate in mod functional si nu ca element de PR. Astfel, usile industriale izolate pe care le comercializam reduc pierderile de energie cu pana la 70%, contribuind direct la reducerea amprentei de carbon a cladirilor. Transformarea digitala se reflecta in sistemele «smart» de acces fara fir si automatizarile industriale integrate, precum si in procesele interne de ofertare si proiectare asistata digital. Marca RTH este construita ca un garant tehnic si este robusta, testata si scalabila. Am evitat denumirile comerciale artificiale, insa in schimb folosim o nomenclatura bazata pe functionalitate - usi sectionale, antifoc, rulouri rapide, trape de fum - fiecare dintre aceste etichete desemnand un tip de produs clar. Aceasta abordare pragmatica este apreciata mai ales la export, unde lipsa ambiguitatii inseamna incredere si viteza in comunicare. Marca RTH este asociata cu trei atribute, considerate obiective strategice - robustete, compatibilitate cu normele europene si adaptabilitate tehnica. Acestea genereaza incredere in lantul de achizitie, de la arhitecti si proiectanti, pana la instalatori si utilizatorul final. Estimam ca brandul propriu genereaza aproximativ 35-40% din valoarea de piata a companiei, prin cresterea gradului de fidelitate din partea clientilor, recomandari si scurtarea ciclului de decizie in achizitii. In prezent, alocam fonduri pentru consolidarea marcii, inclusiv in conditii de cerere deficitara. Ne concentram pe doua directii - dezvoltarea de continut tehnic (fise de produs si simulari) si comunicarea in social media. Consideram ca stagnarea in marketing intr-un context instabil este o eroare, iar pe o piata care se restrange, diferentierea devine esentiala. Lansarea sau consolidarea unei marci proprii duce direct la cresterea increderii si, implicit, a vanzarilor. O marca solida transmite garantia unor solutii complete, nu doar a unui produs. Clientii aleg in functie de risc si vor un partener de incredere, capabil sa raspunda in caz de neconformitate, urgenta sau mentenanta. O marca propriu-zisa asigura acest lucru, in timp ce o simpla listare a unor componente nu ofera suficienta siguranta operationala. Brandingul furnizorilor de materiale poate oferi un plus de incredere intr-o faza incipienta, insa nu mai este suficient, astazi, pentru diferentiere. Un client nu mai cauta doar panouri «marca X» sau motoare «marca Y», ci un sistem complet, performant, certificat si durabil. De aceea, strategia RTH se bazeaza pe brandingul propriu, sustinut de teste, certificari CE si EN si referinte concrete din teren. In plus, clientii vor servicii post-vanzare, mentenanta si personalizare - lucruri imposibil de asociat doar cu brandul unui furnizor. In 2024, am mentinut un nivel stabil de productie pentru usile sectionale, similar cu 2022-2023, dar am inregistrat o crestere semnificativa pe segmentul antifoc care a fost alimentata si de cerintele legale. In acelasi timp, cererea pentru trape de fum, cortine si usi antifoc a crescut cu peste 40%. In 2025, am observat o crestere constanta a solicitarilor din industria alimentara si logistica pentru usi conforme cu normele HACCP, in special din partea centrelor de procesare carne, lactate si unitati frigorifice. Cerintele de igiena, compartimentare si etanseitate au dus la o dublare a interesului pentru usi cu finisaje antibacteriene, panouri netede, feronerie din inox si inchideri automate rapide. Estimam ca tendinta respectiva se va mentine pe tot parcursul acestui an si va fi sustinuta atat de presiuni legislative, cat si de nevoia operatorilor de a obtine sau pastra certificarile sanitare. Totodata, pe termen scurt, previzionam o usoara revigorare a cererii, cu accent pe produse specializate si solutii tehnice adaptate normelor locale. Posibila detensionare a conflictului din Ucraina ar putea reactiva unele proiecte suspendate si ar putea relansa exporturile catre est”, a precizat Eugen Romascanu, Managing Partner in cadrul RTH Proconstruct. Informatii suplimentare, la www.rthc.ro 
 
REYNAERS
rehau
RT 2025
Aluplast
TSV
Editia
MAI 2025!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 
simonswerk left
hospice doneaza

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu